Termeni și condiții

Prezentul document, prin conținutul său, pune la dispoziția terților utilizatori Regulamentul privind termenii și condițiile de utilizare a site-ului www.hyllanpharma.ro (denumit în continuare „Site-ul”) și condițiile de comercializare a Produselor.

Site-ul este operat de Societatea HYLLAN PHARMA SRL („Societatea”), persoană juridică română, având sediul social în București, str. Turturelelor nr. 11A, etaj 2, Sector 3, înmatriculată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/4681/2007, Cod Unic de Identificare 21293833.

Utilizarea Site-ului (incluzând accesul, navigarea și cumpărarea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor și condițiilor enunțate în cuprinsul prezentului document, cu toate efectele și consecințele ce decurg din aceasta.

Societatea își rezervă dreptul de a modifica în orice moment conținutul acestui document, fără notificarea prealabilă a persoanelor care îl utilizează, denumite în continuare „Utilizatori”.

Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii și condițiile de utilizare a Site-ului pentru a le putea consulta în orice moment. Utilizatorii au obligația de a accesa și verifica în mod constant conținutul prezentului document, varianta aplicabilă a prezentului document fiind cea publicată pe Site la data la care Utilizatorul se raportează.

1. DEFINIȚII

1.1. SOCIETATEA: Societatea HYLLAN PHARMA SRL, persoană juridică română, având sediul social în București, str. Turturelelor nr. 11A, etaj 2, Sector 3, înmatriculată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/4681/2007, Cod Unic de Identificare 21293833;

1.2. VÂNZĂTOR: Societatea HYLLAN PHARMA SRL;

1.3. UTILIZATOR: persoană fizică sau juridică care are sau obține acces la Conținutul Site-ului, prin accesarea de pe orice dispozitiv electronic care permite acest lucru (desktop, laptop, tabletă, telefon mobil etc.);

1.4. CLIENT: persoană fizică sau juridică care efectuează o Comandă. Simplă accesare a Site-ului, fără plasarea unei Comenzi, nu reprezintă un Contract și nu naște efectele juridice ale unui Contract. Clientul poate avea și calitatea de Utilizator, reciprocă nefiind valabilă.

1.5. SITE: domeniul www.hyllanpharma.ro aparținând Societății, prin intermediul căruia Utilizatorul are acces la informații privind Produsele oferite de către Societate și poate achiziționa Produsele puse la vânzare de către Societate;

1.6. COMANDĂ / FORMULAR DE COMANDĂ: este un document electronic, generat ca urmare a accesării Site-ului de către un Client, prin care Clientul transmite către Vânzător intenția sa de a achiziționa Produse de pe Site. Vizualizarea / Rezervarea unui Produs accesând Site-ul nu reprezintă o Comandă;

1.7. CONTRACT: reprezintă contractul la distanță privind Produsele, încheiat între Vânzător și Client, în cadrul unui sistem de vânzare la distanță organizat de Vânzător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și Clientului până la momentul în care este încheiat Contractul și inclusiv acel moment, cu respectarea prevederilor Directivei UE 83/2011 privind drepturile consumatorului;

1.8. CONȚINUT: (a) toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic (PC, laptop, tabletă, telefon mobil etc.); (b) conținutul oricărui e-mail trimis Utilizatorilor sau Clienților de către un angajat sau colaborator prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; (c) orice informație comunicată Utilizatorului sau Clientului prin orice mijloc de către un angajat sau colaborator al Societății, conform informațiilor de contact furnizate de Utilizator sau Client; (d) informații legate de Produse, și/sau tarifele/prețuri practicate de către Societate într-o anumită perioadă; (e) informații legate de Produsele și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Societatea are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă; (f) date referitoare la Societate sau alte date privilegiate ale acesteia;

1.9. PRODUS: orice produs, inclusiv documentele menționate în Comandă, ce urmează a fi furnizat Clientului de către Vânzător ca urmare a încheierii Contractului;

1.10. CAMPANIE: acțiunea de a expune în scop comercial un număr finit de Produse având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Societate;

1.11. NEWSLETTER: mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic (e-mail, SMS) asupra Produselor și/sau promoțiilor desfășurate de către Societate într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Societății cu referire la informațiile conținute de acesta. Renunțarea la primirea Newsletter-elor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentele Termeni și Condiții;

1.12. REVIEW: o evaluare scrisă de către Utilizator și/sau beneficiarul unui Produs, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacitatea acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă Produsul respectă sau nu specificațiile menționate de către Vânzător. În vederea redactării unui Review, Utilizatorul/Clientul înțelege și este de acord să completeze formularul de Review cu datele de contact solicitate, acestea fiind necesare pentru contactarea Utilizatorului în vederea obținerii acordului pentru publicarea pe Site a Review-ului. Societatea are dreptul de a selecta pentru ce Review-uri va contacta Utilizatorii;

1.13. UTILIZAREA ABUZIVĂ: reprezintă utilizarea Site-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor și ale legislației în vigoare sau orice alt mod care poate produce prejudicii Societății și/sau colaboratorilor săi și/sau altor Utilizatori/Clienți. Utilizarea abuzivă atrage răspunderea civilă, contravențională sau penală a celui/celor responsabil/i.

2. EFECTUAREA COMENZII SI INCHEIEREA CONTRACTULUI

2.1. Prin efectuarea Comenzii, se consideră că Utilizatorul/Clientul a luat la cunoștință și este de acord cu prevederile acestor Termeni și Condiții și cu Politica de Confidențialitate. Efectuarea Comenzii reprezintă consimțământul expres și neechivoc al Clientului cu privire la încheierea Contractului dintre Societate și acesta;

2.2. Contractul dintre Client și Societate se încheie doar în următoarele condiții:

  • Clientul accesează adresa web www.hyllanpharma.ro reprezentând Site-ul;
  • Clientul ia la cunoștință de prevederile documentelor Termeni și Condiții, Politica de Confidențialitate și declară, prin bifarea câmpurilor corespunzătoare, că este de acord cu prevederile documentelor menționate;
  • Clientul plasează comanda de Produse și completează datele de livrare și contact solicitate de Formularul de Comandă. În cazul modificării datelor Clientului, înainte de finalizarea încheierii Contractului, respectiva plată/livrare a Produsului, Clientul este obligat să notifice acest lucru Vânzătorului la adresa de e-mail: comenzi@hyllanpharma.ro.

2.3. Contractul se consideră încheiat la momentul la care Clientul efectuează Comanda, prin apăsarea butonului TRIMITE COMANDA;

2.4. În situația în care una sau mai multe dintre datele Comenzii sunt incorecte, Clientul va informa imediat Societatea cu privire la aceasta prin e-mail la comenzi@hyllanpharma.ro. Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de achiziție, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii;

2.5. Dacă Produsele comandate sunt disponibile și se poate efectua livrarea, Societatea va accepta Comanda și va informa Clientul cu privire la confirmarea Comenzii prin e-mail/telefonic, sub condiția ca toate detaliile Comenzii să fie corecte. Mesajul/Convorbirea de confirmare va specifica detaliile de livrare, inclusiv timpul aproximativ de livrare specificat de Societate. Clientul va fi informat prin e-mail/SMS/telefonic, în cazul în care livrarea nu este posibilă;

2.6. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Client, în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

  • neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului, a tranzacției, în cazul plății online;
  • datele furnizate de către Client, pe Site, sunt incomplete și/sau incorecte;

3. PLATĂ ȘI MODALITĂȚI DE PLATĂ

3.1. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Client o factură pentru Produsele livrate, obligația Clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare;

3.2. Plata Produselor comandate și a livrării se poate realiza prin următoarele modalități:

  • În numerar, la momentul livrării Produselor, prin predarea sumei de bani persoanei care livrează Produsele (Ramburs);
  • Prin card bancar, la plasarea Comenzii, prin intermediul platformei Netopia.

3.3. Vânzătorul își rezervă dreptul ca în anumite cazuri să solicite plata Produselor în avans, în baza facturii proforme emise. Plata în avans se poate efectua prin ordin de plată sau depunere numerar în contul RO44 BACX 0000 0001 0960 2250. Dovada plății trebuie transmisă către Vânzător la adresa de e-mail: comenzi@hyllanpharma.ro. Livrarea Produselor va fi efectuată numai după creditarea contului Societății cu suma de plată, în cazul în care a fost stabilită plata în avans.

4. LIVRAREA

4.1. Produsul va fi livrat Clientului printr-o firmă de curierat sau poate fi predat direct de către reprezentanții Vânzătorului, în funcție de zona în care se află adresa de livrare, de disponibilitatea serviciului de livrare a societății de curierat sau de opțiunea Clientului. Clientul va fi informat cu privire la modalitatea de livrare disponibilă și, în cazul în care este posibil, i se va permite să aleagă modalitatea de livrare a Produselor;

4.2. Livrarea prin curier se va face la adresa indicată de Client în Comandă. Clientul înțelege și este de acord că are obligația ca, la primirea coletului, să verifice integritatea ambalajului, existența facturii fiscale, a certificatului de garanție, a instrucțiunilor de utilizare și a certificatului de conformitate, dacă este cazul. Orice reclamație ulterioară în legătură cu lipsa unor elemente din pachetul primit nu va fi acceptată de către Societate;

4.3. Semnarea oricărui document de livrare cum ar fi, dar fără a se limita la, nota de transport, factură fiscală etc. reprezintă acceptul Clientului cu privire la buna recepție cantitativă și calitativă aparentă a Produselor și a documentelor însoțitoare;

4.4. În cazul livrărilor prin curier se va percepe o taxă de livrare suplimentară a cărei valoare va fi comunicată Clientului, înainte de confirmarea comenzii de către acesta. Confirmarea acceptării costurilor de livrare se face de către Client odată cu finalizarea Comenzii;

4.5. Comenzile vor fi livrate în termen de 3-5 zile lucrătoare din momentul confirmării Comenzii, în funcție de disponibilitatea în stoc a Produselor. Societatea își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale Produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de Societate, care includ, dar nu se limitează la: acțiuni guvernamentale, cazuri de forță majoră, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, explozii, inundații, epidemii, pandemii, greve, acțiunea sau inacțiunea producătorului Produselor. În cazul în care timpul de livrare comunicat nu poate fi respectat, din motive independente de voința reprezentanților Societății, Clientul va fi informat în acest sens la datele de contact furnizate Societății;

4.6. Vânzătorul asigură ambalarea corespunzătoare a Produselor și transmiterea documentelor însoțitoare;

4.7. Vânzătorul își rezervă dreptul să efectueze validarea Comenzilor înainte de onorarea lor și prin contactarea telefonică/electronică a Clienților;

4.8. În cazul în care Clientul nu este găsit la adresa menționată, curierul va reveni încă o dată, după care Comanda va fi returnată, clientul urmând să suporte costurile unei noi expediții, indiferent de valoarea Produselor comandate;

4.9. În cazul în care livrarea Produselor nu este posibilă din cauza informațiilor greșite/incomplete comunicate de către Client cu privire la adresă/destinatar, Produsul va fi livrat la noile date comunicate de către Client, acesta din urmă suportând atât taxele pentru livrarea nereușită, cât și taxele pentru livrarea ulterioară;

5. GARANȚII/VALABILITATE

5.1. Termenul de garanție/valabilitate al Produselor este menționat expres pe ambalajul aferent Produselor comandate;

5.2. În cazul lipsei conformității, Clientul are dreptul de a solicita Vânzătorului să i se aducă Produsul la conformitate, fără costuri suplimentare, prin înlocuire, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționată, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a prețului ori de rezoluțiunea contractului privind Produsul și de returnarea Prețului, în următoarele condiții:

  • dacă nu beneficiază nici de înlocuirea Produsului;
  • dacă Vânzătorul nu a luat măsura de înlocuire în termen de 10 zile lucrătoare de la data notificării scrise a Clientului privind neconformitatea Produselor livrate;

5.3. Orice neconformitate între informațiile privind Produsul existente pe site și informațiile primite odată cu Produsul trebuie semnalată în maxim 24 de ore de la recepția Produsului pe adresa de e-mail comenzi@hyllanpharma.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare;

5.4. Clientul va fi informat prin datele de contact furnizate Vânzătorului cu privire la modalitatea de returnare a Produsului neconform, însoțit de factura fiscală de achiziție;

5.5. Clientul înțelege și este de acord că are obligația să ia la cunoștință și să respecte prevederile cuprinse în instrucțiunile de utilizare ale Produselor și pe ambalajele produselor.

PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

6.1. Orice prelucrare de date cu caracter personal ale Utilizatorului/Clientului se face în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în modalitatea și prin mijloacele prevăzute în Politica de Confidențialitate.

7. RETURUL PRODUSELOR ȘI RENUNȚAREA LA ACHIZIȚIE

7.1. Clientul are dreptul să notifice în scris Vânzătorul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, până, cel târziu, la momentul la care primește Produsul, inclusiv, în ambalajul original, cu eticheta intactă și sigiliul intact;

7.2. În aceste condiții, Clientul are obligația să notifice în scris, la adresa de e-mail retur@hyllanpharma.ro, prin telefon la numărul de contact +40-21-425.5566, prin formularul de retragere disponibil la finalul prezentului document, cu privire la renunțarea la cumpărare. Clientul poate renunța la cumpărare inclusiv la momentul livrării Produsului, prin refuzul acceptării acestuia;

7.3. Având în vedere că Produsul intră în categoria suplimentelor alimentare care trebuie depozitate în condiții de temperatură și că nu se poate oferi o garanție corespunzătoare din partea Clientului cu privire la respectarea condițiilor de depozitare a Produsului, Clientul înțelege că Produsul are natura unui bun care este susceptibil de deteriorare rapidă, în conformitate cu prevederile art. 16 din Directiva UE 2011/83 și ale art. 16 din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor, și este de acord că Produsul este exceptat de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 din Directiva UE 2011/83 și ale art. 9-15 din OUG 34/2014;

7.4. Clientul suportă doar costurile directe legate de transportul și returnarea Produsului, cu excepția cazului în care Vânzătorul acceptă să suporte acele costuri sau în care Vânzătorul nu a informat Clientul că aceste costuri trebuie suportate de Client. Clientul înțelege și este de acord că, în cazul exercitării dreptului de retragere, suportă costurile de transport și retur al Produsului;

7.5. Clientul va putea solicita schimbarea Produsului, până la momentul la care este notificat cu privire la inițierea procedurii de livrare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în scris, la adresa de e-mail retur@hyllanpharma.ro. În cazul solicitării unui alt Produs se va achita diferența de preț, dacă prețul Produsului înlocuitor este mai mare. În situația în care Clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferența de preț nu se va returna;

7.6. Vânzătorul va accepta solicitarea de schimbare a Produsului numai dacă nu a predat Produsul comandat inițial către persoana care efectuează livrarea și numai dacă noul Produs se află pe stoc;

7.7. Rambursarea contravalorii Produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur, prin transfer bancar, în contul bancar indicat de Client în solicitarea de returnare a Produselor;

7.8. Ca atare, Clientul nu poate returna Produsele achiziționate și/sau nu poate pretinde oricare daune-interese/despăgubiri, în următoarele situații:

Când se dorește de către Client înlocuirea Produsului achiziționat cu un alt Produs cu alte specificații sau de un tip diferit, cu depășirea termenului menționat mai sus în care se permite schimbul;

Când Clientul a primit Comanda și a semnat documentele de livrare, menționate la art. 4.3.;

Solicitarea de returnare a Produsului prin renunțarea la cumpărare este făcută cu depășirea termenului menționat la art. 7.1.;

Produsul care se dorește a fi returnat face parte din categoria produselor care sunt exceptate de la returnare, în conformitate cu art. 16 din Directiva UE 2011/83 și art. 16 din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorului;

7.9. În cazul înlocuirii Produsului cu unul identic, pentru motive justificate (precum: neconformitatea Produsului la livrare, deteriorarea ambalajului, lipsa sigiliului), înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale;

7.10. Clientul nu are dreptul să opteze decât o singură dată pentru returnarea/înlocuirea unui produs în condițiile Directivei UE 2011/83 și ale OUG 34/2014;

7.13. În toate cazurile returnării/înlocuirii a Produselor ca urmare a renunțării la cumpărare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către Client. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz și va putea fi sancționată prin blocarea accesului Clientului pentru Comenzi și refuzul de vânzare a altor Produse;

8. CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA

8.1. Vânzătorul poate cesiona către și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Clientului, însă nefiind necesar acordul acestuia din urmă;

9. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII PRODUSELOR

9.1. Titlul legal de proprietate asupra Produselor comandate și livrate către Client nu va fi transferat înainte ca Vânzătorul să primească toate sumele datorate, în baza acestor Termeni și Condiții, direct sau prin mandatarii acestuia (firmă de curierat sau unitățile bancare partenere);

10. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA

10.1. Întregul conținut al Site-ului, inclusiv dar nelimitându-se la text, logo-uri, reprezentări stilizate, butoane, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, conținut multimedia, software și alte date, numite generic „Conținut”, astfel cum este definit în preambul, sunt și rămân ale Societății sau ale furnizorilor și/sau producătorilor Produselor oferite prin intermediul Site-ului, și sunt protejate de Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe, cu modificările și completările ulterioare, Legea nr. 84/1998 privind mărcile și indicațiile geografice, cu modificările și completările ulterioare și Legea nr. 129/1992 privind modelele și desenele industriale, republicată, precum și de Convenția de la Berna și de Directiva UE 2019/790 privind dreptul de autor și drepturile conexe pe piața unică digitală, precum și de orice altă prevedere națională și europeană care asigură protecția drepturilor de proprietate intelectuală și de autor;

10.2. Utilizatorului sau Clientului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către sine sau terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context, includerea oricărui Conținut în afacerea Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Societății și partenerilor săi asupra conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuirea unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul expres scris al Societății;

10.3. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul document. Clientul înțelege și este de acord că orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise de prezentul document reprezintă o încălcare a prevederilor legale în vigoare și atrage răspunderea civilă, contravențională și/sau penală a Clientului;

10.4. În cazul identificării oricărei acțiuni dintre cele menționate mai sus, Clientul va putea contacta Societatea la adresa de e-mail: comenzi@hyllanpharma.ro;

11. FORTA MAJORA SI CAZ FORTUIT

11.1. Nici una dintre Părți nu va fi ținută răspunzătoare pentru neîndeplinirea parțială sau totală sau întârzierea în îndeplinirea obligațiilor asumate, atunci când neîndeplinirea sau întârzierea respectivă a fost cauzată de un caz de forță majoră sau caz fortuit, dacă îndeplinesc condițiile prevăzute de art. 1351 din Codul Civil;

11.2. Partea care invocă forța majoră sau cazul fortuit este obligată să informeze cealaltă Parte în scris în termen de maxim 5 (cinci) zile de la data începerii evenimentului de forță majoră sau caz fortuit și este obligată să ia măsurile necesare pentru limitarea efectelor acestuia numai dacă aceste măsuri nu sunt prea costisitoare;

11.3. În caz de neînțelegere, evenimentul de forță majoră trebuie atestat de Camera de Comerț și Industrie sau de orice altă instituție neutră, care poate emite un asemenea document. Dovada cazului fortuit se va face de către partea în imposibilitate de a-și executa obligațiile, cu orice mijloc de probă;

11.4. Partea care invocă forța majoră sau cazul fortuit va notifica de asemenea cealaltă Parte asupra încetării cazului de forță majoră sau cazului fortuit în termen de cinci (5) zile de la încetare;

11.5. În cazul în care forța majoră sau cazul fortuit durează mai mult de 30 de zile calendaristice, oricare dintre Părți poate înceta Contractul, printr-o notificare scrisă adresată celeilalte părți, fără intervenția instanței și fără vreo obligație de despăgubire în acest caz;

12. DECLARAȚII ȘI LIMITĂRI

 

12.1. Societatea declară că deține toate autorizațiile, avizele, calificările și experiența necesare în vederea punerii la vânzare și livrării Produselor;

12.2. Prin plasarea Comenzii, Clientul își exprimă alegerea și încrederea în ceea ce privește Societatea și Produsele puse la vânzare de aceasta;

12.3. În niciun caz, Site-ul nu poate fi folosit pentru alte scopuri decât cel menționat în prezentul document. Utilizatorul/Clientul înțelege și este de acord că nu va interveni în niciun fel asupra Site-ului pentru efectuarea de modificări/schimbări neautorizate. Orice astfel de intervenție reprezintă o încălcare a prevederilor civile și penale în vigoare, iar Utilizatorul/Clientul este pe deplin răspunzător de pagubele produse;

12.4. Societatea va actualiza în mod constant și corect, pe Site, datele privind Produsele, precum și celelalte informații relevante;

12.5. Utilizatorul/Clientul înțelege faptul că Societatea nu are obligația de a verifica, acționa și nu răspunde cu privire la:

  • corectitudinea sau veridicitatea datelor declarate de către Utilizatorul/Clientul ce accesează Site-ul și/sau achiziționează Produse;
  • conținutul care este accesat de către Utilizator/Client prin intermediul Site-ului;
  • efectul Produselor asupra Clientului sau asupra unei alte persoane care utilizează Produsele;
  • interpretarea sau utilizarea de către Utilizator/Client a conținutului Site-ului și/sau a Produselor;
  • acțiunile pe care le ia Utilizatorul/Clientul ca urmare a accesării conținutului de pe Site sau ca urmare a utilizării/consumului Produselor;
  • conținutul sau acuratețea, conformitatea cu dreptul de autor, legalitatea sau decența materialelor/informațiilor care se regăsesc pe link-urile care trimit către alte site-uri din Site.

12.6. Site-ul este pus la dispoziția Utilizatorilor/Clienților „ca atare”, „cu toate viciile” și „astfel cum acestea sunt disponibile”. Societatea nu garantează expres sau implicit Site-ul sau Produsele. Produsele oferite nu beneficiază și nu dau dreptul la orice garanție, inclusiv orice garanții de comercializare, calitate satisfăcătoare, precizie pentru un scop sau nevoie specială. Societatea nu garantează că rezultatul care poate fi obținut din utilizarea/consumul Produselor va întruni cerințele Clientului sau ale oricărei persoane care le folosește;

12.7. Utilizatorul/Clientul înțelege faptul că punerea la vânzare a Produselor și livrarea acestora pot fi modificate/înceate și înțelege că Societatea nu este răspunzătoare pentru aceasta;

12.8. Societatea nu își asumă răspunderea pentru întreruperi ale funcționării Site-ului în vederea realizării îmbunătățirilor, menținerii la o stare optimă de funcționare, lipsa funcționării internetului sau a altor situații în care Site-ul nu poate fi accesat din cauza erorilor tehnice ce nu sunt sub controlul Societății;

12.9. Societatea nu își asumă răspunderea pentru nicio daună indirectă, specială, incidentală care rezultă din utilizarea, sau incapacitatea de a utiliza Site-ul;

12.10. Pentru evitarea oricărei neclarități, Societatea nu poate fi responsabilă pentru orice pierdere sau prejudiciu indirect (inclusiv dar fără limitare la pierderi de profit, oportunități sau prejudicii de imagine), daune de orice fel, costuri, cheltuieli sau revendicări pentru orice fel de compensații indirecte (provocate în orice mod) pe care Clientul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat din sau în legătură cu îndeplinirea de către Societate a oricărei dintre obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Produselor după livrarea și în special pentru pierderea acestora;

12.11. Societatea nu va fi răspunzătoare pentru nicio pierdere suferită de Client dacă aceasta este cauzată de nerespectarea termenilor și condițiilor menționate pe Site;

13. DURATA ȘI ÎNCETAREA CONTRACTULUI

13.1. Contractul se consideră încheiat pentru o perioadă nedeterminată, Utilizatorul/Clientul având posibilitatea de a înceta folosirea Site-ului în orice moment;

13.2. Societatea își rezervă dreptul de a suspenda sau înceta imediat accesul la Site al unui Utilizator/Client în orice moment și fără notificare și fără alte formalități (inclusiv fără intervenția instanței de judecată):

  • în cazul în care constată sau are suspiciuni serioase cu privire la faptul că Utilizatorul/Clientul nu respectă prevederile Termenilor și Condițiilor și ale Politicii de Confidențialitate;
  • în cazul în care dovedește în mod constant un comportament neserios, prin efectuarea de anulări repetate sau prin returnarea repetată a Produselor (minim 5 comenzi anulate);

13.3. După încetarea Contractului, Utilizatorul înțelege că nu mai poate folosi Site-ul și este de acord să nu încerce acest lucru;

13.4. Prevederile secțiunilor  6, 10, 11, 12, 14, 15 vor supraviețui încetării Contractului și vor continua să producă efecte;

14. LEGEA APLICABILA SI SOLUTIONAREA LITIGIILOR

14.1. Utilizarea Site-ului, plasarea Comenzii, încheierea, executarea și încetarea Contractului sunt guvernate de legea română, care se completează acolo unde este necesar cu legislația europeană aplicabilă;

14.2. Orice dispută rezultată din folosirea Site-ului se va soluționa pe cale amiabilă, dovedită prin înscrisuri. În cazul în care părțile nu ajung la un acord, într-un termen de maxim 60 de zile de la declanșare, disputa va fi definitiv soluționată de instanțele române competente de la sediul Vânzătorului;

14.3. Utilizatorii/Clienții, în calitatea lor de consumatori, nu pot renunța la drepturile lor conferite de lege. Orice clauze contractuale care înlătură sau limitează drepturile conferite de lege consumatorilor nu vor produce efecte cu privire la aceștia;

15. FRAUDA

15.1. ORICE ÎNCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONȚINUTUL SITE-ULUI SAU DE A AFECTA PERFORMANȚELE SERVERULUI PE CARE RULEAZĂ SITE-UL VA FI CONSIDERATĂ O TENTAȚIE DE FRAUDARE A SITE-ULUI ȘI VA CONDUCE LA ÎNCEPUTUL PROCEDURILOR PENALE ÎMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) ÎNCERCAT ACEST FAPT.

FORMULAR DE RETRAGERE

Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, cel târziu la momentul primirii Produselor.

Perioada de retragere expiră după semnarea documentelor de livrare.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați prin completarea prezentului formular și trimiterea acestuia la adresa de e-mail retur@hyllanpharma.ro cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract sau prin predarea acestuia către curier.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Prezentul formular se trimite completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract.

Către Societatea HYLLAN PHARMA SRL (“Societatea”), persoană juridică română, având sediul social în București, str. Turturelelor nr. 11A, etaj 2, Sector 3, înmatriculată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/4681/2007, Cod Unic de Identificare 21293833, e-mail: office@hyllan.eu.

Subsemnatul/Subscrisa [se introduce numele, adresa poștală și, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax și adresa de e-mail ale Clientului]:


Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse [se introduc datele produselor: nume, cod produs]:


Număr de comandă: __________________________

Comandate la data: _________________ / primite la data: _________________